Misca, Musca, Minnie Mouse

Toată copilăria am tânjit după o cameră de prinţesă, aşa cum vedeam numai în desenele animate. Visam la o cameră colorată, cu pereţii decoraţi, plină de jucării. Ei bine, nu am avut prea mult noroc la acest capitol. Locuiam cu părinţii şi cu fratele într-un apartament cu două camere, eu primind sufrageria. Camera mea era plină de bibelouri, de la cel mai mic, la cel mai mare, flori artificiale (obsesia tatălui meu), mileuri şi foarte multe ceasuri.

Odată cu apariţia micuţei mele prinţese, am reuşit să-mi realizez visul mult dorit. Am decorat camera Lianei, aşa cum vedeam eu atunci o cameră de copil. Ea este încă prea micuţă pentru a se bucura, dar noi adulţii, am fost foarte încântaţi.

Prima achiziţie a fost pătuţul de bebeluş, locul unde prinţesa îşi face somnul de frumuseţe. La acesta am ataşat un carusel cu nişte gâsculiţe simpatice.

Mobila o are ca protagonistă pe adorabila Minnie, şi este compusă din pat maşinuţă, şifonier, comodă şi lădiţă pentru jucării. Maşinuţa Minnie, pătuţul care o va duce în călătoriile ei pline de aventură, este superbă.

Pereţii sunt decoraţi cu fototapet, tapet şi diverse stickere speciale.

wp-1482415750118.jpg

Covorul este în ton cu mobila, colorat cu nişte bufniţe drăgălaşe şi perdeaua are imprimate câteva prinţese.

wp-1482415789334.jpg

Un accesoriu drăguţ, care îmi place foarte mult, este numele fetiţei, făcut din litere decorative.

wp-1482415770206.jpg

Aşadar, un vis poate deveni realitate chiar şi după câţiva ani. Micuţa este foarte atrasă de micul ei tărâm de poveste, iar eu am în sfârşit, camera mult dorită!

Leave a Reply

