Pâinica fermecată

“A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi nu s-ar povesti. “Era o prinţesă pe nume Liana. O fetiţă mică, frumoasă, curajoasă şi dornică de aventură. Îi plăceau foarte mult ieşirile în aer liber. Într-o zi, ea a plecat la o mică plimbare în parc. Ajunsă acolo, întâlneşte un mic prinţ, chipeş şi voios. Acesta stătea singurel pe o alee mâncând dintr-o pâinică. Cum o zări pe mica prinţesă, frumosul prinţ o chemă lângă el.

-Bună ziua, prinţesă frumoasă!

-Bună ziua, prinţule!

-Vrei sa mi te alături, să admirăm minunatele peisaje de toamnă?

-Cu mare drag, zise mica prinţesă! De fapt, ăsta este şi motivul pentru care am ieşit la plimbare.

Şi s-au aşezat amândoi pe pavajul acoperit de frunze.

-Dar ce mănânci tu acolo, îl întrebă prinţesa? Poţi să-mi dai şi mie să gust?

-Desigur! Este o pâinică fermecată. Dacă mănânci din ea o să devii mai puternică.

Şi au stat aşa minute în şir înfulecând din fermecatele pâinici.

La un moment dat, dintr-un tufiş, apăru un barbat cu fata acoperită. Acesta avea un aparat foto şi încercă să surprindă câteva cadre cu aceştia. Prinţesa se fâstâci imediat. Era convinsă că este bărbatul angajat de către tatăl ei să o supravegheze. Văzând că aceasta a devenit agitată, micul prinţ încercă să-l alunge pe aşa-zisul “turnător”.

-Hei, pleacă de acolo! Lasă-ne în pace!img-20161107-wa0059-1

– Of, prinţule, murmură ea. Tatăl meu o să mă certe. Eu nu am voie să mănânc aşa ceva. Părinţii mei vor ca eu să mănânc sănătos.

-Stai liniştită, prinţesă! Nu o să păţeşti nimic. Voi merge cu tine şi le voi spune că e vina mea. E doar o pâinică, nu îţi face rău!cam07122

Şi uite aşa au petrecut ei câteva ore în aer liber, bucurându-se de soarele blând de toamnă, de culorile pastelate şi nu în ultimul rând de minunatele pâinici fermecate. Micuţa prinţesă încheie un nou capitol din povestea vieţii sale şi se întoarce la palat pregătită pentru viitoarele aventuri.

cam07115

Leave a Reply

