Albumul din burtică

 

Nu am crezut vreodată că două linii roşii pot aduce atâta fericire în viaţa mea. Aşa ţi-ai anunţat tu prezenţa, printr-o liniuţă roşie. Fără apariţia celei de-a doua linii, tu nu ai mai fi existat.

La început ai fost ca un punct, apoi te-ai transformat într-o pată, mai târziu ai luat forme extraterestre, după care ai început să arăţi ca un ursuleţ de pluş, până spre final când ai luat formă umană.

Am urmărit cu multă dragoste, emoţie şi nerăbdare, fiecare schimbare a ta, până te-ai hotărât să iei contact cu viaţa extrauterină. Te plictisisei de viaţa din sac, singurele tale jucarii fiind cordonul ombilical, mânuţele şi picioruşele tale. Cu toate astea, nu te-ai grăbit. Ai venit la termen, ai bifat toate cele 42 de saptămâni, ca la carte. Am avut o cumunicare foarte bună cât ai fost în burtică. Pe la 16 săptămâni, am avut o senzaţie de fluturi in stomac. Erai tu, cel mai probabil te jucai. La 25 de saptămâni, mă făceai atentă cu câte un croşeu, iar după 32 de săptămâni ai arătat cine este şeful ficatului meu. Nu m-am supărat vreodată pe tine. Îţi vorbeam, îţi cântam, îţi spuneam poveşti, te mângâiam, iar uneori, când erai mai agitată te mai şi certam.

Pentru mine nu era suficient să te simt. Voiam mai mult, voiam să te văd, să-ţi aud inimioara cum bate.

Singura modalitate să fac asta era să merg la ecograf. Şi aşa am făcut zeci de ecografii. Le-am păstrat pe toate cu multă grijă, aşa că ţi-am facut un album. Albumul din burtică. Conţine 73 de poze cu tine din cele 9 luni de viaţă intrauterină.

23 thoughts on “Albumul din burtică

  1. Foarte frumos. Si eu le-am facut la fiecare fetita cate un caietel cu impresii, cand au iesit primii dintisori, primele cuvinte…acolo am lipit si ecografiile. Raman peste ani si de fiecare data cand ma uit la ele ma emotioneaza!

    Like

  2. Coincidenta sau nu, zilele trecute cei doi copii ai mei au cerut sa le arat jurnalele de cand erau bebelusi 🙂
    Sunt amintiri care acum le sunt pe plac.
    Scriam in jurnale inainte sa deschid primul blog. 🙂

    Like

  3. Ce idee minunata ai avut sa faci un album cu pozele din burtica. Eu am facut doar cateva echo si cam atat. Nu as avea chiar de un album. Am ramas insa cu amintirile….

    Like

  4. Un articol frumos si emoionant. La noi la maternitatea de stat cat am facut acolo ecografiile nu aveau cu ce tipari, apoi la morfo fetala la Filantropia nu mi-a zis nimeni ca pot aduce cd si am ramas doar imaginile. Am doar o eco tiparita din cele de la privat, ca apoi a venit mai devreme decat trebuie.

    Like

  5. Frumoasa scrisoare! 🙂 Ma gandesc deja ce sentiment placut va avea cel mic/cea mica peste ani cand o va citi. Sa fiti sanatosi si voi si el!

    Like

  6. Aparitia fetitei a fost facuta prin ROZ. A fost o linie rosie si una roz. Nu stiam ce sa cred …. o fi de bine sau nu. Dupa ce am vorbit cu doctorita am realizat ca asta era inceputul unei mici vieti in burtica mea

    Like

  7. Ce idee frumoasă! Am păstrat ecografiile din sarcină însă nu știam cum să le organizez. Promit că voi face și eu un “album din burtică”!
    Sunt sigură că se vor bucura fetele noastre de el!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

