Cine, ce, de ce, cum, când, unde?

Viaţa mea de mămică.

Bună, sunt Roxana şi m-am hotărât să scriu întâmplări, situaţii, din viaţa mea de mămică. O viaţă care diferă de la o mămică la alta, dar care se bucură de aceleaşi principii generale.

Deseori m-am întrebat de-a lungul vieţii de mămică, oare cum ar trebui să procedez în situaţia asta, oare ce ar trebui să fac acum? Întrebându-mi doctorii, am găsit soluţii, sunând apropiaţii, am găsit soluţii, căutând pe net, am găsit soluţii,  dar nu întotdeauna, şi nu atât de repede pe cât mi-aş fi dorit.

Odată cu acest blog, voi fi mai aproape de mediul online, atât de folositor în multe rânduri. Odată cu acest blog, voi învăţa şi eu mai multe şi voi ajuta la rândul meu.

Aştept sa comentăm împreună viaţa de zi cu zi, aşa cum o ştim cu toţii, cu bune sau rele, cu multe sau puţine.

Bun venit!

Leave a Reply

